سفر استاندار به شهرستان خاتم (13):

استاندار در جمع  مردم هرات خواستار شد:

تجميع سرمايه هاي مردمي در زمينه فرآوري محصولات كشاورزي


یزدفردا :،استاندار در جمع پر شور مردم ولايتمدار هرات در مسجد جامع اين شهر تصويب راه آهن سيرجان-هرات –سعادت شهر را گامي بزرگ در رونق اقتصاد شهرستان دانست و اين پروزه مهم را مايه خيرو بركت براي مردم اين منطقه برشمرد.


بنا بر گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم فلاح زاده با اشاره به روند اخذ مجوز احداث واحد پتروشیمی و تلاشهای مستمری که برای اخذ مجوز خوراک این مجموعه صورت پذیرفت، ایجاد این واحد صنعتی را گامي بزرگ در توسعه اقتصاد اين منطقه دانست.


استاندار در بخش دیگری از سخنان خود افزود دولت، ديگر در شهرستانها و يا مراكز استانها كارخانه احداث نمي كند.


ايشان همچنين از اصل 44 قانون اساسي به عنوان((مایه رونق اقتصاد توسط بخش خصوصی)) ياد كرده وخواستار جذب سرمايه سرمايه گذارن بومي در اين منطقه گرديد.


عالي ترين مقام اجرائي استان در جمع مردم هرات با اشاره به اينكه خاتم مهمترين قطب كشاورزي استان مي باشد و محصولات كشاورزي زيادي در اين منطقه به ثمر مي نشيند خواستار توجه بخش صنعت در زمينه فراوري محصولات كشاورزي و همچنين خواستار تجميع سرمايه هاي مردمي در اين حوزه گرديد.


وي همچنين توجه به حوزه صنايع دستي در اين منطقه را خواستار شد و افزود صنايع دستي ميتواند از حوزه هاي بسيار تاثير گذار در امر اشتغال آفريني و اشتغال زائي در اين شهرستان باشد.


گفتنيست پيش از سخنراني استاندار حجت الاسلام فاطمي بصير امام جمعه هرات نيز طي سخنان كوتاهي از عنايت استاندار به منطقه محروم خاتم تقدير كرد.وهمچنين امامي ميبدي فرماندار خاتم گزارش كوتاهي از اقدامات انجام شده در شهرستان را در حضور استاندار ارايه داد و ضمن خيرمقدم از تلاش شبانه روزي ايشان در جهت زدودن غبار محروميت از چهره شهرستان خاتم تقدير كرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا